Audyt stron internetowych

Przedstaw swoje cele biznesowe, cel istnienia strony internetowej i pozwól ją zbadać – czy strona faktycznie oferuje założoną funkcjonalność?

Sprawdzane elementy:

  • Walidacja kodu w standardzie w3c
  • Analiza linkowania wewnątrz witryny
  • Sprawdzenie bezpieczeństwa witryny – np. aktualności używanego przez witrynę oprogramowania
  • Analiza prędkości ładowania strony, ciężaru strony, ilości skryptów js
  • Audyt SEO - nasycenie słów kluczowych, ilość i wygląd linków, indeksowanie linków, prawidłowe stosowanie znaczników, sprawdzenie budowy adresów strony – www.
  • Hasła wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce z których witryna uzyskuje odwiedziny
  • Propozycje fraz do pozycjonowania/reklamy AdWords
  • Ukaranie strony filtrem lub banem przez wyszukiwarkę

Dodatkowo, o ile do witryny podpięty jest system statystyk Google Analytics dokonywana jest analiza działań użytkowników w witrynie (które strony są najpopularniejsze, na których użytkownicy spędzają najwięcej czasu, które podstrony są stronami wyjścia).

Wynikiem audytu jest raport oceniający zestaw elementów witryny wraz z zaleceniami zmian oraz określeniem ich istotności. Raport porównuje także witrynę ze stronami konkurencji wskazując mocne i słabe punkty badanej strony.

Audyt powinien być podstawą każdych działań reklamowych w wyszukiwarkach. Niezależnie czy będzie to reklama Google AdWords czy też pozycjonowanie, należy zadbać o możliwie najlepsze i pełne przedstawienie użytkownikowi treści zawartych w witrynie.

Dla każdej witryny oferujemy darmowy mały audyt strony zawierający informacje o najważniejszych elementach witryny (w przypadku zlecenia optymalizacji witryny). Dla dużych witryny spytaj o wycenę!

Korzyści płynące z audytu i optymalizacji strony

  • Wskazanie słabych i mocnych punktów witryny
  • Prawidłowe zaindeksowanie dużych witryn
  • Wzrost liczby odwiedzin w wyniku lepszej pozycji stron w wyszukiwarce
  • Wzrost konwersji
  • Zwiększenie funkcjonalności witryny
  • Zmniejszenie kosztów reklamy AdWords - gdy jest to celem audytu